Strona   1 2 »
Konsultacje treningowe dla pań !!!

Anna Guzik
Szczecinek
   10
2009-12-01 10:25:34
Poszukujesz odpowiedzi jak efektywnie ćwiczyć - zapraszamy !!!
2009-12-01 18:52:34
Dzisiaj jak czytałem KiF i widziałem reklame my-gym.pl widziałem, że dwie osoby prowadzą konsultacje treningowe , Karola znałem ,ale chciałem się zapytać właśnie co to za dziewczyna :))

Życze powodzenia. Pozdrawiam

Anna Guzik
Szczecinek
   10
2009-12-02 13:16:16
he he, ANIA zawodniczka fitness gimnastycznego.
2009-12-09 17:44:37
Aniu, mam pytanie jak mogłabym zacząć trenować fitness sylwetkowe?? trenuje systematycznie od 1,5 roku i chciałabym spróbować swoich sił w tym sporcie.

Anna Guzik
Szczecinek
   10
2009-12-10 00:22:44
Witma, proponuje wystartowac w" Debiutach", ktore odbywają się bodajże co roku w kwietniu. Nie wiem tylko czy zdążysz z formą. Na jakim etapie przygotowań w tej chwili jesteś? Jak do tej pory ćwiczyłas i czy przestrzegasz reżimu dietetycznego? Najważniszy w twojej dyscyplinie jest trening silowy oraz dieta i suplementacja. A sam start w zawodach to juz przyjemność.

Aneta Heluszka
Częstochowa
   18
2009-12-12 15:39:06
Witam
Mam pytanie odnośnie fitnesu sylwetkowego chodzi mi o kostjumy obowiązkowe i pozy ? ogólnie jeśli mogła byś mi coś przybliżyć była bym bardzo wdzięczna serdecznie pozdrawiam.
2009-12-13 10:44:08
http://www.zapolska.pl/download/fitnesssylwetkowe.pdf
-Na tej stronie możesz się sporo dowiedzieć o fitness :) Co prawda Fitness Authority Grand Prix już było ,ale to też może Cię zainteresować http://www.fitnessmodel.pl/pl/ :)

pozdrawiam

Anna Guzik
Szczecinek
   10
2009-12-13 13:54:21
Witam, zawodniczki w sylwetkowym prezentują się w trzech rundach.
I runda BIKINI CZARNE oraz obowiązują czarne, klasyczne szpilki wieczorowe z zakrytymi palcami i piętami. Grubość podeszwy nie moze przekraczać 6,3mm a wysokość szpilki 127mm. Butki typu platformy są tutaj zabronione.
II runda kostiumy jednoczęściowe, dowolna kolorystyka., Dowolne szpilki do wys.jw
III runda kolorowe bikini o dowolnym kroju i kolorze.
Zawodniczki w każdej rundzie wykonują zwrot przodem- ręce zwisają swobodnie po bokach wzdłuż osi ciała, ugiete w łokciach ,palce dloni skierowane ku ciału.. Kolejny zwrot bokiem ręka przeniesiona jest w przód druga w tył , ugiete u łokciach. Zwrot tyłem rozciagając maksymalnie plecy, ręce jak w zwrocie przodem. Drugi bok i jeszcze raz przodem. pozdrawiam

Aneta Heluszka
Częstochowa
   18
2009-12-13 15:27:57
Witam
Dziękuje bardzo jeśli możesz powiedz co oceniają sedziowie co punktują czy może jest jakiś limit wagowy ?

Anna Guzik
Szczecinek
   10
2009-12-14 00:07:04
W fitness sylwetkowym sędziowie oceniaja ogólne proporcje ciała każdej zawodniczki, zarys muskulatury, poziom odtłuszczenia, definicji. Oczywiście jej kobiecość sposób poruszania się po scenie itd :) .
Kategorie w których dziewczyny rywalizują są zależne od wzrostu zawodniczki.
Kat. do 158 cm,
Kat. powyżej czyli do 163 cm
Kat. do 168 cm
Kat. powyżej 168 cm.
Na imprezach krajowych dwie pierwsze kat są najczęściej połaczone z uwagi na niezbyt duża frekwencję.
Zyczę powodzenia!!!


Aneta Heluszka
Częstochowa
   18
2009-12-14 20:19:19
Dziękuję bardzo
2009-12-15 18:40:09
Witam, jeśli chodzi o dietę to od 4 mcy jestem na diecie białkowo- węglowodanowej. W sumie to ja potrzebuje wiedzieć do kogo mogłabym się zwrócić, żeby wystartować w tych debiutach, potrzebuje kogoś kto pomoże dobrać dietę , trening i suplementację, może zdążę do kwietnia:) Jeśli nie spróbuję w przyszłym roku ale chciałabym wiedzieć którędy mam iść. Będe wdzięczna za info.
Pozdrawiam
2009-12-15 18:42:30
Witam, jeśli chodzi o dietę to od 4 mcy jestem na diecie białkowo- węglowodanowej. W sumie to ja potrzebuje wiedzieć do kogo mogłabym się zwrócić, żeby wystartować w tych debiutach, potrzebuje kogoś kto pomoże dobrać dietę , trening i suplementację, może zdążę do kwietnia:) Jeśli nie spróbuję w przyszłym roku ale chciałabym wiedzieć którędy mam iść. Będe wdzięczna za info.
Pozdrawiam

Anna Guzik
Szczecinek
   10
2009-12-17 16:17:55
Witam, jesli chodzi o treningi to sugeruje:

I DZIEŃ – plecy, biceps
II DZIEŃ – klatka, triceps
III DZIEŃ – wolne
IV DZIEŃ – barki, uda
V DZIEŃ-powtarzamy I trening itd w kolejnym tyg. bedziesz powtarzała II trening.


1 dzień
plecy:

Podciąganie sztangi w opadzie – 4x10-12
Podciąganie sztangielki do biodra w opadzie tułowia – 3x10-12
Ściąganie drążka wyciągu do karku-szeroko – 4x10-12
Ściąganie drążka wyciągu w wąskim uchwycie do klatki (z góry) – 4x10-12
Prostowniki – rzymska ławka 3x15-20

Biceps

Sztangielki lub sztanga w staniu 3x10-12
Modlitewnik – sztanga prosta 3x10-12



2 dzień
klatka piersiowa:

Wyciskanie sztangi skos 3x10-12
Wyciskanie sztangielek skos (łączenie na górze) 3x10-12
Butterfly 3x10-12

Triceps

Francus siedząc – łamaną wąsko 3x10-12
Wyprosty na wyciągu linki lub łamany uchwyt 3x10-12

4 dzień
Barki:

Unoszenie ramion ze sztangielkami w opadzie tułowia lub odwodzenie w tył siedząc – taki odwrotny butterfly (tył barków) – 4x10-12
Wznosy boczne – sztangielki stojąc 4x10-12
Wyciskanie sztangielek siedząc 4x1012

Uda

Prostowanie siedząc 4x15-20
Suwnica skos 4x10-12
Przysiady na hack maszynie 3x10-12
martwy ciąg na prostych nogach 3x15-20 (dwugłowy)
uginanie leżąc 3x12-15 (dwugłowy)

łydki i brzuch na przemian:

brzuch
unoszenie kolan na poręczach
skłony siedząc lub stojąc przy wyciągu
w superserii 4x15-20powt

łydki
wspięcia stojąc 4-5 serii po 15-20 powt

aeroby 45-60 minut kilka razy w tyg. w zależności od poziomu tkanki tłuszczowej.

SUPLEMENTACJA:
1. Carbo – bezpośrednio po treningu siłowym
2. Glutamina – 3g na czczo i 3g po treningu, 3g na noc
3. Bcaa – 2g na czczo, 2g na 30 minut przed treningiem, 2g po treningu siłowym, 2g na noc. W dni bez treningu tylko na czczo i na noc
4. hmb – 4 na czczo i 4 wieczorem.

Nie wiem ile ważysz ięc napiszę tylko produkty z których możesz sobie komponować posiłki:

100g piersi – 100g polędwicy wołowej, 100g cielęciny, 100g schabu, 100g tłustej ryby (łosoś, halibut, makrela - mogą być wędzone!, 150g ryby chudej (dorsz, mintaj, morszczuk, sola, owoce morza),9 białek jaj – gotowane lub smażone na teflonie, 100g tuńczyka w sosie własnym, 30g odżywki białkowej (na wodzie), 100g chudej wędliny drobiowej – sporadycznie – jak już nie będzie piersi!
ryż (brązowy, dziki, paraboliczny , basmati) – kasza (gryczana, jęczmienna), makaron razowy , płatków owsianych ,
warzywa.
powodzenia!!!
















Anna Guzik
Szczecinek
   10
2009-12-17 18:27:09
Jeśli chodzi o start w "DEBIUTACH" to nie musisz być w żadnym klubie zrzeszona tylko powinnaś posiadać aktualne badania lekarskie tzn. że jestes zdolna do uprawiania fitness. :)
2009-12-19 16:04:55
Dziękuję za tak wyczerpująca poradę dotyczącą treningu i suplementacji. W chwil obecnej ważę 61 kg przy wzroście 164cm. do jakiego etapu wagi muszę zejść przy tym wzroście, lub może inaczej jaka powina być waga do takiego wzrostu i czy ona jest tez wyznacziekiem, czy konkretnie procent otłuszczenia. Rozumiem, że posiłków to tak jak dotychczas 6 ma być tak co 2 max 3 h?

Anna Guzik
Szczecinek
   10
2009-12-22 15:21:31
Witaj, waga w podziale na kategorie nie jest brana pod uwage tylko wzrost. Poziom otuszczenia ma w tym przypadku istotne znaczenia lepiej jesli jest on z pewnoscia niski. Posilki tak jak wspominasz i jezeli uwazasz ze twoj organizm potrzebuje wiecej czasu na spalenie zbednego tuszczyku to krecisz aeroby.
2009-12-22 19:59:28
Dziękuję za odpisanie. Teraz chciałabym uzyskać kilka informacji jak to jest z nawadnianiem organizmu. Ze słyszenia wiem, że kilka dni wcześniej przed zawodami trwa proces nawadniania a następnie odwadniania organizmu. Jak to jest z tym konkretnie; ile wody mam pić w trakcie diety??

Anna Guzik
Szczecinek
   10
2009-12-30 19:24:54
Witaj, wracając to tematu odwadniania wyglada to nastepujaco:
4 dni przed zawodami powinnas odstawic sol a zaczac brac duze ilosci potasu.
Przyjmijmy, ze start jest planowany na sob.
Od sr. musisz pic duzo wody, duzo tzn 10-12 l w ciagu dnia. Mozesz pic tez herbatke z pokrzywy.
Do pt. do godz. 12.00 poludnie pijesz oporowo tyle ile wlejesz w siebie.
Od pt. od 12.00 do sob. do wyjscia na scene max 0,5 l wody mozesz wypic.
Od sr. zacznij brac diuretyki np. urosept i teraxotone- Cytogenix.
Pozdrawiam!!!
2009-12-31 10:40:04
Dziękuję bardzo za pomoc :) Z okazji pozwolę sobie złożyć życzenia Noworoczne, aby ten 2010 był wyjątkowy, aby spełniły się wszystkie twoje cele i marzenia. Pozdrowienia także dla wszystkich czytelników forum.

Anna Guzik
Szczecinek
   10
2009-12-31 18:03:19
Dziekuje bardzo. Dolaczam sie do życzeń dla wszystkich odwiedzajacych forum.
W nadchodzacym 2010 Roku zycze Wam wytrwalosci, cierpliwosci i systematycznosci , konsekwencji wobec siebie i dazena do zamiezonych celow..

Aneta Heluszka
Częstochowa
   18
2010-01-11 21:36:12
Witam
Pani Aniu czy jest już kalendarz na rok 2010 jeśli chodzi o tegoroczne debiuty?
Mam jeszcze jedno pytanie jaki procent odtłuszczenia ciala jest najlepszy jeśli chodzi o w fitness sylwetkowy bo wiem że zbytnio wycięta sylwetka jest ujemnie punktowana.

Anna Guzik
Szczecinek
   10
2010-01-13 12:43:53
Witam, niestety ale kalendarza imprez jeszcze nie ma. Debiuty odbywają się pod koniec marca lub początek kwietnia. Jeśli chodzi o poziom odtłuszczenia to nie ma konkretnych inf. Zawodniczki powinny mieć kształtne mięśnie, ale nie o takiej masie , definicji czy unaczynieniu , jakie widuje się na zawodach kulturystycznych. Sylwetka nie powinna być jednak zbyt mocno
umięśniona (przesadna separacja lub/i definicja), ani nadmiernie wychudzona.

Aneta Heluszka
Częstochowa
   18
2010-01-13 19:50:22
Rozumiem dziękuję
2010-01-18 11:50:48
Witam Pani Aniu.
W moich bardzo odległych planach pojawiają się chęci udziału w debiutach fitness.
Jednak nie zabardzo wiem czy ze mną da rade coś zrobić.
Mam 18 lat w wieku 14lat miałam nadwagę i wazyłam 80kg. teraz waga waha sie między 58 a 61.
Jak wiadomo skóra utraciła swoją jędrność, wiem że czakał by mnie ogrom pracy jednak chodzi mi oto czy wogóle miałabym szanse wsytąpić w debiutach.
Z budowy ciałą jestem endomorfikiem.
proszę o pomoc.
Dziękuję i pozdrawiam

Anna Guzik
Szczecinek
   10
2010-01-18 16:38:59
Witam to czy chcesz wystartować w zawodach zależy wyłącznie od ciebie samej i twojego podejścia. Nie ma rzeczy niemożliwych więc sugeruje odwiedzić fitness klubu. Zacznij treningiem obwodowym ważne żeby instruktor spojrzał na poprawność wykonywania ćwiczeń zapoznał cię z przyrządami,maszynami jeśli boisz się o swoją wagę powinnaś robić po każdej sesji treningowej aeroby. Licz się z tym Paulino, że jeśli odpowiesz już sama sobie "tak" chcę wystartować w zawodach fitness to nie ma odwrotu, musisz być konsekwentna wobec siebie, uporczywa, systematyczna czasem nawet zdeterminowana dążysz do celu i się nie poddajesz.!!! W jakim fitness chcesz wystartować gimnastyczny czy sylwetkowy.?
2010-01-18 19:38:02
ja już cwicze od 1,5 roku;) wiec z maszynami zapoznawac się nie musze, ale raczej preferuej wolne cięzary;) :) hhe
ale fitness to raczej sylwetkowy mnie interesuje.
dziękuje za odpowiedź.

Anna Guzik
Szczecinek
   10
2010-01-20 17:13:41
Hej Aneta, już znam termin DEBIUTÓW - 20 marzec. Życzę powodzenia i wytrwałości. Do zobaczenia w Ostrowie Mazowieckim.

Aneta Heluszka
Częstochowa
   18
2010-01-24 19:32:17
Witam Aniu
Powiedz mi czy przez to że mam tatuaż na plecach sędziowie mogą mi odjąść punkty na debiutach???? bo słyszałam że jest to traktowane jako wada skóry:(

Aneta Heluszka
Częstochowa
   18
2010-01-24 19:35:19
A tak tak mam nadzieję że się zobaczymy w Ostrowe i z Karolem również marzę o zdięciach z Wami jeśli będziecie chcieli oczywiście .Dla mnie będzie to wielki zaszczyt !!!! pozdrawiam

Rafał Sokolnicki
Ciechanów
   1
2010-08-14 19:09:07
Cześć Aniu. Chciałbym pomóc mojej dziewczynie w treningu w domu, niestety nie ma czasu na siłownie (ja to nadrabiam ;) ) przydały by sie konkretne ćwiczenia i rady jak, kiedy i ile serii ma wykonywac. Z góry dzięki

kerstin
Poznań
   0
2011-01-29 14:09:36
Hej,
Mam pytanie odnośnie jedzenia w treningu na rzeźbę. Tzn co nalezy jeść przed a co po treningu?

EWA N
Poznań
   0
2011-03-07 22:01:11
Witam Serdecznie. Mam prośbę. Potrzebuje rad jak ćwiczyć ,co i jak często i długo aby spalić tkankę tłuszczową i pozbyć się tzw oponki na brzuchu i zamienić na mięśnie . Mam 160 cm i przed ciążą ważyłam 48 a w ciąży przytyłam 33 kg. Wiem,że za dużo ale tak wyszło. Jestem po ciąży 3 miesiące miałam cesarkę fakt faktem zgubiłam sporo i moja obecna waga to 64 kg ,ale nadal za dużo. bo waga spadła a ciało jest prawie bez zmian. Kupiłam tabletki Thermo speed ,Ćwiczę na orbitreku 2 razy w tygodniu,bo przy dziecku to mało czasu jest ,robię brzuszki. RATUNKU!
2011-04-02 17:59:57
Witam , jako, że moja drugo połowa - chce wrócić do formy z przed ciąży pytam Was jak nalepiej się do tego zabrać.
Żona kręci aeroby na stepperze narazie po 30 min dziennie...stopniowe zwiekszjac minuty...Ile docelowo czasu powinna steppować, jak często itp. ? Oczywiście chodzi o zgubienie fatu, wczesniej raczej nie była aktywna fizycznie - wiec to jej pierwsze podejście do "fitnnesu".
Jakie suple mogła by zacząc brać, by troszke przyspieszyc rezultaty ?
Rodziła 3 miesiące temu - cesarskie cięcie...mały karmiony jest mieszanką z puszki...
W imieniu żony wielkie podziękowania za podpowiedzi....pozdrawiamy

Asia Tym
Olsztyn
   0
2012-12-30 11:51:49
Witam;) trenuje od zawsze. kiedy tylko znajde na to czas. Kocham sport i zawsze staralam sie trenowac jakas dyscypline. Jednak nigdy nie myslalam powaznie o wzieciu udzialu w zawodach fitness. Ostatnio coraz czesciej slysze od innych, ze moglabym sprobowac swoich sil, bo mam predyspozycje. Mieszkam w Olsztynie i tu chodze na silownie. Chcialabym wziac udzial w Debiutach 2013 ale potrzebuje wskazowek. Nie wiem np. gdzie zglasza sie do takich zawodow i czy tatuaz eliminuje z udzialu. Bylabym wdzieczna za odp. pozdrawiam
Strona   1 2 »
 Musisz być zalogowany, żeby dodać wpis.
Partnerzy serwisu