Małe/duże problemy.
2010-06-23 12:06:04
Witam Cie Karolu i witam także innych użytkowników. Trafiłem na tą stronę oglądając seminarium treningowe i mam do Ciebie Karolu kilka pytań.

coś o mnie. "Bawie" się w siłownie już będzie 3ci rok. Napisałem bawię bo przez 2 lata ćwiczyłem sobie bez diety tudzież bez efektów. Poważnie wziąłem się za siłownie od niecałego roku.

Mam parę celów które chce osiągnąć przez następne 3 miesiące, ponieważ mam bardzo dużo czasu wolnego, który chce przeznaczyć tylko na siebie i na moje ciało. Potem studia, wiecie jak to jest. Dieta i siłownia będzie ale będzie też dużo mniej wolnego czasu. Dlatego przez te 3 miesiące ułożyłem dobrą dietę i chce ugruntować sobie dobre nawyki, żeby później wszystko szło automatycznie. Mam podstawy techniczne wykonywania ćwiczeń i podstawy masowe myślę, że jeśli chodzi o trening jestem już doświadczony, czego nie można powiedzieć o diecie, rozpisałem sobie taką na lekkim minusie. ale do sedna.

1. Mam odstające łopatki i myślę, że jest to też wada genetyczna (patrząc na mojego ojca). Chcicałbym uzupełnić plecy w środku.
http://img192.imageshack.us/img192/8816/michal1b.jpg

2. jak widać na wyżej zamieszczonym zdjęciu mam też boczki które odłożyły się w wyniku mocnego "dziobania" do matury, w ten czas mało jadłem i nie ćwiczyłem praktycznie w ogóle. Chciałbym również zaznaczyć, że mam szeroka miednice, jestem typem endomorfika. Rozbudowując górę chciałbym zniwelować ten efekt. I spalić również boczki, przez owy minus kaloryczny.

3. Chciałbym również nabrać bardziej efektu V na plecach czyli poszerzyć obręcz barkową.

Tu zamieszczam jescze jedno zdjęcie które pokazuje, że nie jestem zielony.
http://img696.imageshack.us/img696/5085/p180610144301.jpg
plecy są poprostu moją piętą achillesową.

Karolu. chciałbym, żebyś mi doradził trening i suplementacje które mogły by mi pomóc w dążeniu do wyznaczonych wyżej celów. mam do wydania jakieś 500zł.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

rafal filipczuk
Katowice
   1
2010-09-27 23:05:52
dieta o tym czytaj na forum w poradach karola tyle tego tam jest znajdziesz cos dla siebie

EWA N
Poznań
   0
2011-03-07 22:11:50
Witam Serdecznie. Mam prośbę. Potrzebuje rad jak ćwiczyć ,co i jak często i długo aby spalić tkankę tłuszczową i pozbyć się tzw oponki na brzuchu i zamienić na mięśnie . Mam 160 cm i przed ciążą ważyłam 48 a w ciąży przytyłam 33 kg. Wiem,że za dużo ale tak wyszło. Jestem po porodzie 3 miesiące miałam cesarkę fakt faktem zgubiłam sporo i moja obecna waga to 64 kg ,ale nadal za dużo. bo waga spadła a ciało jest prawie bez zmian. Kupiłam tabletki Thermo speed ,Ćwiczę na orbitreku 2 razy w tygodniu,bo przy dziecku to mało czasu jest ,robię brzuszki. RATUNKU!
trener
m g
Wrocław
   0
2013-04-22 18:41:24
brzuszki nic nie dadzą dopóki nie zrzucisz tłuszczu, bieganie, ruch duzo częściej +dieta jedyne wyjście, potem można poćwiczyć brzuch!!
 Musisz być zalogowany, żeby dodać wpis.
Partnerzy serwisu