Trening na masę

Piotr
Poznań
   0
2012-08-01 17:47:32
Witam.

Szukam rozsądnego planu treningowego na masę. Ćwiczę w domowych warunkach, posiadam:

- ławka regulowana (poziom/skos góra-dół)
- modlitewnik
- drążek - 6 uchwytów
- gryf prosty, lekko łamany, mocno łamany, kratownica
- wystarczająca ilość kg by swobodnie wykonywać ćwiczenia (ponad 130kg)

Jak widać posiadam tylko 'podstawy' 'siłowni', trening opieram na wolnych ciężarach.
Jestem uczniem, mam 19 lat, systematycznie ćwiczę od roku (wcześniej również ćwiczyłem ale z przerwami) 4 razy w tygodniu, mich trzymam 'na czuja' typ budowy: mieszanka mezo z endo (brzuszek zalany nieco przeszkadza ale lato się kończy więc można trochę przymasować) Jem 5 posiłków dziennie

8:30 Płatki owsiane + mleko + stołowa łyżeczka miodu
11:30 Ryż 100g + 200g piersi z kurczaka + warzywa
14:30 ryż 100 g + 200 g piersi z kurczaka + 10ml oliwy z oliwek (posiłek przed treningowy)
16:00 trening
17:30 shake 200ml mleka + 2 dojrzałe banany + ok 100g twarogu chudego/półtłustego (Po treningu)
18:00 Makaron typu świderki (2 szklanki) + 5 białek jaj + 2 żółtka jaj
21:00 Twaróg chudy/półtłusty + dwie skibki chleba typu graham
23:00 sen
8:00 pobudka


Jeśli jest dzień nietreningowy to shake nie spożywam. Jak napisałem wyżej mam 19 lat, 178 cm wzrostu, 41 obwód ramienia na spince - 38cm luźno. W słoneczne dni jestem średnio aktywny, 2-3 razy w tyg rower po ok 45 min tempem wolne/średnie/wolne. Kiedyś przez 10 lat grałem w hokeja na trawie ale to stare czasy i pewnie nic nie wnosi do tematu (skończyłem ponad 3 lata temu)



trener
m g
Wrocław
   0
2013-04-19 18:08:55
brakuje mi witamin i przynajmniej jednej odżywki przy tak intensywnym treningu, a ile ważysz bo chyba nie napisałes
 Musisz być zalogowany, żeby dodać wpis.
Partnerzy serwisu